Co se dá všechno stihnout za den?

Po přečtení si řeknete, že to je nemožné, ale opravdu jsem tohle všechno stihl za jeden den, tedy za včerejšek, protože to píšu už o půl druhé ráno. Takže den začal obvykle, v 0:00 jsem hrál s Jaxxem 2 vs. 2 v Halo Wars, teda doufám že to bylo v tu dobu, protože jsme asi hodinu hráli i CoD:MW3, ale mám pocit že to bylo před půlnocí, no to je už jedno. Hráli jsme tedy Halo Wars, kde jsme samozřejmě jenom vyhrávali a když náhodou ne, tak to nebyla naše chyba, jak jinak. Nejspíše jsme ve 3 ráno skončili s tím že bych šel spát, jenže jsme se ještě trochu zakecali a já měl ještě zapotřebí Jaxxovi předčítat jeho Twitter, takže jsem zalehl ve 4 ráno.


Vzbudil jsem se ve 14:15, zní to jako bych spal celou věčnost, jenže den předtím jsem spal celé 2 a půl hodiny, díky zkoušce, která byla brzy ráno a kterou jsem samozřejmě bez problému zvládl. Udělal jsem si na snídani smažený sýr se šunkou a s hranolkama, což bylo nezvyklé, protože si jídlo nevařím, vlastně to ani neumím, ale před týdnem jsem se naučil smažák (věděli jste, že to je úplně lehké? Stačí dát sýr do trojobalu a dát na rozpálenou pánev s olejem a počkat...). V cca 16 hodin jsem zapnul Xbox a přišla mi pozvánka do Gears of War 3, kterou jsem chtěl odmítnout, ale nakonec jsem se teda připojil do Hordy, kterou měli zapnutou na šílenou obtížnost (do té doby jsem si myslel, že to je nereálne) a ono to nebylo zas tak těžké, navíc když to hraje člověk s lidma, co denně projedou Hordu na šílenou několikrát. No udělali jsme 33 vln, pak jsme bohužel umřeli a zapnuli jsme soukromý versus, kde jsme museli mít určité postavy z Fenix Rising Map packu, kvůli ajchům. Poté jsme se domluvili, že zapneme RAAM's Shadow v coopu pro 4 hráče, kvůli dalším ajchům. Celé to DLC jsme projeli asi za 2 hodiny. To už bylo 21 hodin a dále jsem pomáhal ostatním s dalšími ajchy, i když jsem je měl! Takový jsem to charakter...


Jako každý den, i dnes jsem se díval na Teorii Třesku a Jak jsem poznal vaší matku, jenže dnes se na COOLu vysílal i menZONE, což je nový parádní pořad pro muže, takže doporučuji. Poté jsem překvapivě zapnul zase Xbox (no nejspíše jsem ho ani nevypnul) a spustil jsem s bratrem Call of Duty: Modern Warfare 3 multiplayer, kde jsem si zase pořádně zanadával, jak to býva u této hry zvykem. Odehráli jsme spousty her a po ukončení jsem se rozhodl tady napsat tento článek, protože jak často se takový den opakuje? Jednou, dvakrát za týden?

Komentáře