Lečo je zpět a hrál Syndicate demo!

Včera jsem si vzpomněl, že mám svůj blog. Bohužel jsem do něj moc často nepsal a mám takový pocit že to stejně nikomu nevadí. Takže Vážení fanoušci mého blogu, lečoborec se vrací! A přísáhám, že tu minimálně jednou ročně napíšu velice nezajímavý příspěvek!


Za tu dobu jsem odehrál docela dost her, uvědomil jsem si, že multiplayer>singleplayer a taky jsem dnes zkusil demo Syndicate, což má být návrat nějaké velice staré herní značky. Demo zrovna obsáhlé není, je tam jen jedna krátká mise, kterou však zkusíte v kooperaci až pro 4 hráče. No není to skvělé? Konečně i jiná FPS nabízí coop pro 4, než jen série Halo. Jenže Syndicate (podle dema) trochu působí jako rychlokvaška, ale to je možná jen první dojem. K tomu tam je jakýsi automatický "cover system", což u FPS moc dobře nefunguje a raději bych to nikdy nechtěl znova vidět. Ale demo mohu doporučit, konečně demo které nevypnete po pěti minutách nudy.

Komentáře