Battlefield 3, adept na nejhorší MP hru

Bohužel musím to napsat. Pokud nepočítám Battlefield 1943, tak Battlefield 3 je první v sérii, za který jsem dal plnou částku. Hrál jsem myslím Battlefield 2 (ale to muselo být hodně dávno), Bad Company a Bad Company 2. Naštěstí jsem měl ty hry jen půjčené, takže jsem nedal za ně ani korunu, ale přeci jen trojka se mi poprvé v sérii zamlouvala, takže očekávaní jsem měl obrovské. Věděl jsem, že BF3 nemá moc herních módů, ani nemám rád ve hrách různé vozidla, ale mód TDM na malých mapkách a bez vozidel mi stačí ke štěstí a přeci jen co kdyby mě chytnul třeba Conquest, nebo Rush?


Spokojenost ze začátku byla tedy obrovská, TDM se opravdu vydařil, akce bylo dost, mapy akorát useknuté a hráči hráli normálně. Střídání všech map, rychlé vyhledání hry, 100 bodů na vítězství, vše v pořádku jak má být. Jenže to bylo tak prvních pár měsíců po vydání. Dnes je TDM úplně jiný, najít oficiální server je skoro nemožné, musíte vzít tedy vidle a prohrabávat se tím hnojem co vám vyjede v “prohlížeči serverů”. Počítejte s tím, že plno serverů má nastavené více bodů na výhru, že tam nejsou všechny mapy, že se mohou střídat módy, nebo že se hraje jedna mapa pořád dokola, no není to nádhera? Pohodlnost především. Dále Vás možná překvapí kvalita nepřátel, kde jedna půlka kempí se snipou, druhá běhá na mapě jak banda debilů s brokovnicí. A nakonec, nevím jestli to je i u jiných map, ale asi se vývojářům zdálo, že mapa Teheránská dálnice je malá, takže ji pro nás o kus roztáhli. Očekávejte tedy nudu, jakou jste nikdy nezažili.

Ostatní módy jsem v podstatě pořádně nezkoušel, teda Conquest jsem zkoušel, ale na Xboxu s tolika hráči to je šílená nuda. Deatmatch Družstev je ještě větší nuda, velká mapa, málo hráčů a na Rush zatím moc názor nemám, ten si chci totiž zkusit více.
Bohužel Battlefield 3 mě štve, vadí mi ta hra, nemám jí rád a nikdy už si žádnou hru s názvem Battlefield nekoupím. Pronajímání serverů za nehorázné prachy, předražené DLC a updaty, které hru zhoršují, to je vizitka EA. Na tohle se dá říct, “Zlaté Call of Duty”. Bohužel jsem jim na to naletěl.

Komentáře